The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

tirsdag den 8. april 2014

Lidt mere grej :)

Sørme om posten ikke var forbi igen i dag, denne gang også med et par nye sko. Denne gang ikke en trailsko, say whaaat?, jep, ikke en trailsko. Men en ganske almindelig asfalt sko! Men så alligevel, der er intet almindeligt over min nye sko, det er nemlig en Ecco Biom A Natural Motion. Alene bare navnet er squ en mundfuld, men tjek lige designet, som er for vildt:








Jeg får desværre ikke tid til at teste skoen i dag, da jeg allerede har været af sted i min nye Mantra's som jeg fik i går, men lige nu går jeg rundt med dem på her hjemme, og det føles som om de er skabt til mine fødder, de sidder bare perfekt! I kan læse mere om skoen her: http://www.bt.dk/motion/skotest-ecco-biom-a-og-b

Faktisk skulle jeg også have modtaget endnu en sko, men den engelske hjemmeside, havde desværre en fejl, der bevirkede at de ikke havde skoen hjemme alligevel. Det var ellers et par Inov8 trailsko, til en vildt god pris. Ærgerligt, da jeg ellers gerne vil have testet Inov8s trailsko og have holdt dem op i mod Salomons. Men pyt, det kan være det kommer en anden gang :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar