The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

torsdag den 24. april 2014

Beklager

Jeg vil lige starte med at beklage mit sene indlæg, men jeg har bare haft travlt her på det sidste. Ikke med arbejde, men med at holde ferie. Ferien er blevet brugt på hygge, hårdt havearbejde og ikke mindst løb. 



I sidste uge blev det til 46 km. fordelt på 4 ture. Og allerede i denne uge er jeg kommet på ligeledes 46 km. Mest fordi jeg startede ugen med at løbe 27 km, i den varme forårssol.
I går løb jeg 7 km. med babyjoggeren, inkl. barn, og her til formiddag fik jeg lige nappet 12 mere :)


I weekenden er planen at jeg tager til en trailløb i Kompedal plantage, der ligger i mellem Viborg, Herning og Silkeborg. Der regner jeg med at gennemføre halvmarathonet, hvilket vil få mit totale gennemsnit i denne uge op på 67 km. hvilket er helt perfekt. - For der er KUN ca 6 uger til Thy Ultra Trail! - Det er crazy!!
Se mere om løbet her, måske mødes vi :) https://www.facebook.com/events/1500351563524641/



Ingen kommentarer:

Send en kommentar