The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

lørdag den 5. april 2014

Blæver og bakker

Ind til nu har jeg fået løbet 3 ture i denne uge. To længere ture, med skov og strand i fokus. Som billederne her under er fra og en restitutionstur med min søster her i går, i et meget langsomt tempo.


Grålig dag her i onsdags

Elsker den bro.


Skoven lige fremme.

I skoven.

Ditto, kort efter begyndte det bare at styrt regne og kameraet blev gemt væk, men jeg havde en god tur og endte på 15 km.

Torsdag aften havde jeg aftalt med klubben og jeg ville lave noget alternativ bakketræning med dem. I alt blev det til 12 km og knap 300 HM. Vi løb også et par kilometer på stranden, hvor det er meget teknisk svært at holde et fornuftigt tempo.

Solen er på vej ned.


Smukt


Fredag løb jeg en langsom tur på 8 km. Både min søster og jeg havde svært ved at få gang i benene, så det blev ikke til mere. Men fornuftigt at komme afsted!








Ingen kommentarer:

Send en kommentar