The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

fredag den 25. april 2014

6 kilometer på flade træsko!

Fik 6 kilometer mere i benene her til morgen, da jeg blev sat af i den anden ende af byen og derefter fik lov til at løbe hjem.
Turen blev løbet med de nye Ecco Biom sko, som mest af alt minder om en velduftende træsko. Men det virker squ!



Skoens bund er så "anti" en løbesko, som den næsten kan være. Den er hård, hård som en træsko. Og de første par kilometer, skal mine fødder også lige vende sig til den hårde bund. Men så efter et par kilometer, hvor foden er blevet tvunget til at løbe "rigtigt", så kører det altså også bare! Resten af skoen er så til gengæld som overdrevet blød, at det næsten er for meget af det gode, men sammen med de elastiske snørebånd, så sidder den faktisk godt på min fod. Tå boksen er stor og rummelig, men rigeligt plads til mine tæer, så meget at jeg godt kan være lidt bange for at mine fødder kan komme til at rutsje i skoen. Dog ikke noget jeg har lagt mærke til endnu!
Skoen vil jeg pt. fortsat kun bruge på små ture, men hvem ved på sigt, skal den måske med på lange asfalt eventyr! :)




Nuvel, det var ikke kun asfalt i dag, flere stier blev også "nedlagt" ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar