The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

søndag den 6. april 2014

Puha en dejlig skov

Sjov, fantastisk, smuk, ren, udfordrende og benhård! 
Sådan beskriver man bedst Krabbesholm skov midt i Skive, direkte ned til fjorden.
Krabbesholm er to store knolde beklædt med masser af træer. 
Jeg vil skyde på at skoven ca er 3*1 km stor, med den højeste knold på ca 33 HM, hvor fjorden ligger på 0. (Inden for ca 400 meter. - dog nogle steder kun 250 meter).
Fantatisk stykke natur, hvor man snildt finder en 10 kilometers tur. Eller to ;) I skulle ta' og kig forbi, jeg skal nok guide jer.


Dagens tur gik, ikke overraskende, ned mod skoven. Jeg har dog et mindre transport stykke på mellem 3 og 4 km. (afhængig af vejen). Jeg vælger som regel den længst, da den er smukkest (langs fjorden). Det gjorde jeg også i dag!
Udover en dejlig natur oplevelse, i gråvejret, fik jeg også 13,4 km i benene. Med fokus på hurtig løb på få steder, og ellers bare en dejlig oplevelse på resten :)
Her er lidt billeder fra dagens tur, der også, som kan ses, bød på en nærkontakt med 3 rådyr. Her i blandt en buk. Noget som jeg ikke har oplevet før!

På vej ned mod fjorden.



Kig tilbage mod træbroen (og der hvor jeg kom fra).



Yes, så er vi i skoven.



Smukt



Skovbunden er grøn for tiden, dejligt :)



Rå dyr 1



Smuk udsigt (mener at der er et rådyr på billedet, men kan ikke selv se det) :)



Her var bukken.



2 stk rådyr



Flot dag langs fjorden.


I alt 48 km. i denne uge. Dejligt, og jeg er klar til næste weekendens marathon, der også bliver mit nr. 25! - Så er der jubilæum! (kvart 100) :)










Ingen kommentarer:

Send en kommentar