The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

mandag den 7. april 2014

Endnu mere gear :)

Jeg tror ikke at der findes nogen sportsfolk i verden der ikke er vild med nyt gear, slet ikke trailløbere :) Trailløb burde være 'simpel running', men det er efterhånden blevet Big business, ikke mindst for mærket Salomon, der med lækkert design og god kvalitet har den helt gule førertrøje på! - og jeg er fan!!
Desværre har Skives butikker ikke fulgt mode (chokerende ik? ;). ), og det er stort set umuligt at skaffe high end salomon løbe gear her. Så derfor skal alt bestilles over nettet, men hvad gør det når det ofte også er der rabatterne er :) jeg bestilte, torsdag aften for knap 2 uger siden, et sæt nye Salomon Mantra sko, til den lave pris på 500 kr, på 21run.com og nu er pakken så langt om længe ankommet.
Og wow, den sko er bare fed! Designet er frækt, kvaliteten i top og den er bare pisse god at løbe i! 
Jeg købt i efteråret samme sko, blot i en anden farve, og trods lidt start vanskeligheder, blev det hurtigt min fotrukne sko. Skoen er, i min verden, den perfekte sko til det danske klima og fungere også udemærket på asfalt - rart når man skal transportere sig fra hjem til trail ;)
Tjek den lige:





Den vågne læser har selvfølgelig bemærket, at der er kommet en Sense Mantra 2, og denne sko er 1eren! Men den virker for mig, og lige pt er det primært de gode tilbud jeg går efter, da jeg egentlig ikke mangler sko ;)

Jeg kunne selvfølgelig ikke nøjes med et par sko, og købte også, igen på tilbud et par kompression sleeves, også fra salomon. Modellen hedder Exo Calf. Og har et flot design, og nu glæder jeg mig bare til at få testet dem, for at se om de virker. Men ud over kompressions delen, kan og vil de også blive brugt til dække skinnebenene, så jeg måske undgår de vildeste rifter under trailløb med shorts på ;) smart ik? 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar