The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

onsdag den 4. januar 2012

Closing time

Spærret pga. vand! - ja det skilt var vist blæst væk!!


Et lille advarsels tegn, på vej ned ad mod havnen.

Ps. der ligger normalt IKKE vand der!

5-10 cm. højere og broen var blevet oversvømmet

Høj vandstand og en flok svaner i baggrunden.

Sådan her så det ud for enden af broen - Spærret!! Ca. 20-30 cm. vand over ca. 20 meter, nej du, jeg vender squ om igen!


Månen kigger frem mellem træerne i skoven. Selve skoven var godt mudret til, men fik alligevel løbet ca. 3 km. der oppe. Puha det var hårdt!

Jeg kom aldrig helt ned til havnen, men fik i stedet en fin tur i skoven.
11 km. på 56 min. Ganske udemærket!

Weekenden byder på "nytårs løbet" her i Skive. En 10 km. strækning hvor jeg selv har været med til at "designe" ruten! - Det bliver hårdt! Jeg har aldrig været god til at løbe stærkt i mere end 15-20 min.
Men jeg har bestemt mig for at løbe så hurtigt som muligt, og kommer jeg under de 50 min. er det godkendt! - Min PR. på de 10 km. er 1½ år gammel og er (vist nok) på 42 min. Faktisk løb jeg den dagen efter et halv marathon (!). Men den tid kommer jeg ikke ned på til nytårsløbet, det er jeg simpelthen for langsom til i øjeblikket!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar