The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

tirsdag den 10. januar 2012

Min medicin

Min bedste medicin for 3-4 år siden var helt sikkert pamol, men nu er det udentvivl min daglige dosis løb! Ofte kommer jeg smadret hjem fra arbejde, måske med en lille spændings hovedpine, og er træt og sur. Men blot en lille løbetur kan nu fuldstændig kurerer mig og når jeg vender tilbage føler jeg at jeg har mere energi og overskud til familien og dem omkring mig! Jeg er fuldstændig hooked! Håber aldrig at jeg skal undvære min daglige fix!

Nå noget nyt? Ja, i søndags løb jeg 'min egen rute' til nytårsløb og løb på en overraskende god tid: 42:41hvilket er overraskende tæt på den tid jeg satte for 1,5 år siden. Så super!

Og jeg bestilte i søndags et par trail sko, så nu glæder jeg mig helt vildt til at de kommer hjem ( fra England), så jeg kan lege lidt med dem!

Sidst men ikke mindst kan jeg afsløre at jeg skal være løbsanmelder på motionslob.dk, men det fortæller jeg mere om når jeg selv ved noget mere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar