The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

lørdag den 28. januar 2012

Sne tur anno 2012

Jeps, så kom der sne, heldigvis i en moderat mængde (5-6 cm.).

For ca. et år siden købte jeg et par yaktrax (kæder til skoene), men sneen var væk da jeg fik dem, så nåede ikke at  teste dem.. Før i dag. Og de virker fint: hvor der er sne! :-)

Løb bevidst nogle steder i dag hvor jeg vidste at der ikke var skrabt for sne, og flere steder var jeg også den først til at være i det relative ny faldende sne. Så de blev testet i dag! Og det gik sgu udemærket, men det er nok 'lavet' til lidt mere ekstreme forhold end de få cm jeg løb i.



Rustikt?

Yaktrax for første gang..

Flot udsigt fra sandgraven

Mere fra sandgraven

Endnu mere fra sandgraven, kampvogne folder sig jævntligt ud her

Der var vist andre der var ude og løbe i dag

DEN VEJ!

 Smukt! - Den vej.

Lidt længere ude af vejen.

I the middle of no-where!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar