The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

fredag den 13. januar 2012

Trail!

For pokker da, hvor har jeg dog gået glip af noget!

Super fed trail debut jeg fik her i eftermiddag. 7 km hvor af de 3,5 km. var decideret trail/off road, jeg har taget nogle billeder, blandt andet et før og efter billede af mine nye sko.

Skoene var super og de virker til at passe fint til min løbestil.

Jeg har også optaget en video, og når jeg lige finder ud af at ligge den op får I også den at se!

I morgen venter testen af mit eget løb: indoor halvmarathon her i Skive. 105,5 omgange ;-)


Før krigen.

Så er vi ankommet til "Trail'en" aka. det militære øvelsesterræn!

Og vi skal bare DEN vej!

Men hov 10 sekunder efter er jeg pludselig på vej ind over heden! <3 TRAIL!

Masser af vandhuller, sjovt!

Mere af det samme! Bare mørkere!

Hjemvendte krigere!

Glæder mig allerede til jeg skal afsted igen!

UPDATE:
Nu er videoen færdig, smed lige noget musik ind på den, ellers ville det bare være to minutter med lyden af blæst og pusten fra mig af :)



1 kommentar:

  1. Ouch, 105 omgange lyder som noget af en mental kraftanstrengelse, det glæder jeg mig til at høre mere om!

    SvarSlet