The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

fredag den 27. januar 2012

Koooldt!

Uha, minus grader og en masse vind er sgu en dårlig kombination. Pisse koldt, men når de nu lover sne dagen efter, så er det da bare med at komme afsted!

10 frosne kilometer blev det til med et snit på 5.07 min. pr km. På en god varieret rute med blandt andet lidt skovstier, grusveje og en del asfalt. God tur


Flotte januar billeder.

2 kommentarer:

  1. Ja, det bider godt disse dage; men nyd du blot, at du kan løbe, det giver dig langt bedre varme, end at sidde stille på en cykel

    God træning!

    SvarSlet
  2. Ja, det er helt rigtigt. Det ville være endnu være for mig. Forleden havde jeg to trøjer og en jakke på + to par tights og hue, handsken og min buff.. Og det var bare til en alm. Løbetur! Så hvisket skulle cykle, så skulle jeg vel have 5-6 lag på! ;)

    SvarSlet