The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

søndag den 9. marts 2014

Sygdom! & Viborg Urban Trail

Ak ve og vel.. Selvfølgelig var det ikke en overraskelse: jeg blev syg efter Thy Trail Marathon. Op til løbet var jeg allerede sløj, men det var kun "toppen af isbjerget". Først her 15 dage efter løbet føler jeg mig ovenpå, eller i hvert fald næsten! Jeg endte ud med en mild influenza og bihulebetændelse, hvilket gjorde at jeg ikke har kunne løbe i stort set to uger. Jeg har stort set kun haft overskud til at gå på arbejde and that's it! Jeg prøvede ugen efter Thy Trail, men det blev kun til 2 korte ture på 4 km., da jeg kunne mærke at det slet ikke gik! Så først i torsdag turde jeg igen, til gengæld var det så også med maner: BAKKETRÆNING! Knap 400 højdemeter på 10 km, skide god træning, kun lidt ondt i hovedet! Fredag var benene naturligvis ødelagt og jeg havde travlt med at flytte borde og stole, da vi her i går havde barnedåb her hjemme. Så det blev desværre kun til en lille 11er mere i denne uge, men til gengæld var det også en af de "grumme": Viborg Urban Trail. Jeg deltog sidste år, men havde i år også fået lokket min søster med. Løbet var stort set som sidste år, men med endnu flere lækre trapper der skulle besejres: FED TUR! Kronet med en tur på den gamle katedralskole og 13 etagers "løb" op og ned på Viborg sygehus. Fed tur! Jeg vil absolut anbefale løbet, der koster 125 kr. som er inkl. chip, medalje, sandwich, lækker depot og fed stemning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar