The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

mandag den 24. marts 2014

Smuk forårs morgen


Her til morgen løb jeg en tur, som jeg ikke havde løbet i rigtig lang tid. Fra Højslev st. - ud på landet - langs krysten, ved stranden - gennem tæt skov - og hjem. Fantastisk flot tur på 8 km, der dog blev løbet i et noget langsomt tempo, men jeg havde et sæt lægmuskler, der ikke syntes at det var så fedt at løbe i dag! Men de blev dog glade, da de kom hjem. :)

Jeg fik skudt nogle billeder af de fantastisk smukke morgen:



Tjek lige himlen, smukt!

Tænk, om bare en månedstid er det hele endnu mere grønt.

Et view mod Stårup Hovedgård der er til salg for "kun" 15,8 millioner kr. (se mere her)



Et view mod Fjorden og Skive.


Ca. 50 meter fra "stranden".


Rigt fugleliv langs stranden. Hvor jeg selvfølgelig hilste på min ærkefjende: Musvågen - Der dog var flink i dag og fløj ind over fjorden, i stedet for ind i mig.


Fedt spor væk fra stranden.


Fejlskud, men som man kan se, det var i Hoka'erne i dag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar