The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

søndag den 16. marts 2014

Det hvide lyn!

Nej, det er ikke en dårlig semi racistisk joke om unge Magnusen i F1! (Tænk jeg kan kalde nogen 'unge'!). 
Nej jeg tænker på mine ekstremt blege ben der blev vist offentlig for første gang i år, 3/4 tightsene blev fundet frem!
Selvom det blæste 3/4 pililkan var det faktisk udemærket varmt, i hvert fald i skoven hvor jeg hurtigt kogte over og måtte smide handskerne. Men de var højst nødvendig de første par kilometer i modvind!



Faktisk skulle jeg slet ikke have været i skoven i dag, men i plantagen. Og jeg var da også kommet der ud da jeg så min ærkefjender nummer 1: musvågen!! Som var blevet meget større end den var sidste år, jeg vil skyde på at vingefanget var omkring 1 meter! Lignede 10!! Muligvis er den blevet stor af at have spist løbere det sidste års tid: dens livret!



Men da vi fik øjebkontakt i dag hilste jeg pænt og løb den anden vej, det var ikke min tur til at bruge skoven i dag.



Så jeg satte kursen mod fjorden og skoven, hvor jeg straks fandt den højeste bakke som blev besejret over flere ture, jeg havde også en lille afstikker ned til stranden, hvor jeg håbede at få lidt sandtræning, men skuffende nok var der højvande og stranden var væk!



Efter lidt flere højdemeter, i alt ca 350, var jeg hjemme, 15,5 km mere i benene. God træning, og kors hvor jeg hader fugle!



Ugens totaler: 40,5 km, små 1000 HM, det er da udemærket ;) nu skal jeg på arbejde... Knap så udemærket!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar