The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

torsdag den 20. marts 2014

Lad der være lys...



Til dagens bakke træning, havde jeg en ny makker med: Gemini duo pandelampe med hele 1500 lumen. Hvilket er en kraftig opgradering af min "gamle" pandelampe (købt i efteråret), der "kun" havde 170 lumen.
Dagens tur bestod af 2 transportstykker og så derefter 21 omgang op og ned af en bakke på knap 300 meter med 30 HM par omgang. Jeg skød lidt billeder af lyset og turen, håber det giver et OK indblik i hvor meget den lampe lyser op. - Og for resten, så sidder den bare perfekt på knolden! Obs. jeg har selv købt den, ingen sponsor snask! - Kan fås på tilbud pt på wiggle.co.uk.


Et lidt rystet billede på vej op ad bakke.

Ned ad bakke

Løb igennem skoven på vej hjem ad.

Rådyr lige frem.

Der. - Den havde ikke en chance!


Bakke vi løb på var i øvrigt samme bakke, hvor jeg optog denne video på sidste sommer:
http://www.youtube.com/watch?v=K5McrSk6-G4&list=UUtfzaVIyNReeIUciZ6QnWoA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar