The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

søndag den 23. februar 2014

Thy Trail "Sø" Marathon 2014

Så fik jeg gennemført Thy Trail Marathon.. En meget meget våd oplevelse..

I går (fredag) blev jeg i løbet af dagen mere og mere syg: Snottet, hovedpine og ondt i halsen. Så jeg frygtede for min deltagelse i Thy Trail.. Heldigvis gik det LIDT bedre i morges, og var nogen lunde klar. Men efter kørerturen der op og da vi stod på startstregen var jeg bare flad, ingen energi og stadig ondt i halsen.. Jeg var ikke klar nok!

Men starten gik, som de jo gør til løb, og stille og roligt fandt jeg et fornuftigt pace, som jeg kunne holde. Vi var 9 med fra Skive Trail Runners på marathon distancen og det var bare super fint for mig, for så havde jeg nogen at løbe sammen med. Efter et par kilometer var vi dog kun to tilbage, men vi fulgtes også de første 34 km, hvorefter jeg var så fræk at løbe fra ham. :)


1940207 10203203753833706 499301343 n jpg?oh=ed2


Ruten bestod af små vandhuller, store vandhuller, lange vandhuller, løs sand og masser af fede spor, blandt andet i klitterne. I min verden en perfekt kombination af hårdhed og natur. - Måske lige med en lidt for stor overvægt af strandløb, især fordi klitterne bare er mere indbydende!

Men jeg gennemførte på 4:27:43, selvom det lyder som en langsom tid, kom jeg stadig ind i det bedre 3. del.. Så jeg er tilfreds og havde egentlig fint med overskud, da jeg kom i mål.

Efter ca. 20 min begyndte jeg dog at fryse helt vildt og det tog det meste af en time, før jeg var færdig med det! Det var også koldt, men sygdommen hjalp nok heller ikke!

Nå, jeg skød noget video der oppe, som kan ses her..






Efter løbet blev jeg dog noget mere syg, og søndagen er blevet brugt med snot og minus energi! Øv

Løbets officielle video:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar