The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

lørdag den 22. marts 2014

6 km cross konkurrence!

I dag blev det årlige 6 kilometers crossløb afholdt i Skive, arrangeret af Skive AM.
Ruten er en 2 km. lang skovtur med ca. 50 HM pr omgang = Altså fin chance for at få åndenød og en skyhøj puls.



Jeg har egentlig et fint løb, og gennemført på 25.47, hvilket er en rigtig fin tid for mig. Faktisk var det en forbedring af min tid fra 2009 på 1 min og 38 sek. - en tid der selvfølgelig snyder en del, da jeg stadig var meget grøn den gang, ikke mindst indenfor trail, som vist kun hed crossløb den gang ;)

 

Knæet var smertefri og jeg havde ikke problemer, udover kondien selvfølgelig med at spurte fra dem omkring mig på opløbstrækningen. Så super duper!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar