The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

mandag den 10. marts 2014

Nyder de sidste mørke timer

Nu hvor vi efterhånden nærmere os kl 19 før mørket rigtig sænker sig over os, så må vi huske at nyde de sidste aftener med vores pandelamper på hovedet! Før vi ved af det får vi igen lyse aftener, ikke at det ikke er dejligt, det er fantastisk, men det er nu noget særligt at løbe med lamperne på i skoven, hvor fugle basker rundt i trætoppene.
I aftes havde jeg fornøjelsen af sådan en omgang med de andre: 10 km, 51 min, 200 HM. Dejlig og hård tur!
Faktisk havde jeg tyvstartet lidt, da knægten og jeg løb 4 km med babyjoggeren i eftermiddags, så i alt 14 km på en mandag hvor min røv virkelig har været øm!! ;) (hvorfor?..læs indlægget i går - hint: TRAPPER!!)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar