The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

onsdag den 4. december 2013

Undskyld

Jeg bliver nød til at undskylde mit fravær over for jer, men weekenden har budt på en fødsel af min datter Nynne, 5 dage før tid. Så vi var begge noget overrasket da vi natten til lørdag blev nød til at kører på Viborg sygehus og kl. 09:05 blev vores lille Nynne født. 3044 g og 50 cm lang (kort). Super lille pige, hvor alt er vel, men tilværelsen som 3 barns familie KAN mærkes. 

Dog var jeg så heldige at jeg igår fandt tid til 8 kms trailløb i mine nye sko: salomon sense mantra, som skulle være en vildt god sko :)
Skoen minder en del om sense ultraen som jeg virkelig er vild med, men rigtig mange anmeldere på nettet skriver at mantraen er bedre, så det glæder jeg mig til!! :)






2 kommentarer: