The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

mandag den 30. december 2013

Fussingø Trail 2013

Årets sidste konkurrenceløb er slut, Fussingø Trail 30 km (34,2 km) blev gennemført på 3.51.17! - og det var fedt!!

Oprindligt var ruten kun 15 km (som skulle løbes to gange), men pga. Bodil storm, blev ruten lavede en smule om, så den var 1,5 km. længere. Men pga. en "lemmning effekt" og et glemt sving, var vi en del der løb en anelse længere igen! Så i stedet for de tilmeldte 30, fik jeg, helt gratis!, 4 ekstra kilometer.

Ruten var meget kupperet, ca. 1000 HM fint fordelt ud over ruten, der både indeholdte brede skovveje (grus), smalle singletrails med mudder og "ikke eksisterende" stier!



Personligt havde jeg et udmærket, og fint disponeret løb, hvor jeg uden større problem fik luntet mig igennem i en ganske hæderlig tid, taget terrænet i betragtning.

Jeg skød "lidt" video der nede, som I kan se her under:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar