The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

fredag den 6. december 2013

Bodil Storm

Wiiii, sikke en medvind, det var fuldstændigt umuligt at løbe over 5 min/km i dag, i hvert fald når der var medvind. Modvinden tja, knap så stærkt!
Bevæbnet med mit kamera tog jeg ud på en 12 km lang tur, for at se på de skader og spændende udfordringer Bodil har lagt for os!
I skoven var der rigtig mange væltet træer og flere af dem også væltet hen over nogle stier, men de skal nok blive fjernet igen.

På vej hjem fra skole, så vi at fjorden var nåede helt op over dæmningen og Limfjorden kæmpede for at komme over land!
Billedet er lånt fra facebook.dk

Jeg skulle selvfølgelig der ned og det var faktisk halv vildt der nede, flere steder var vejen oversvømmet, nok til at jeg fik vand til midt op på skinnebenene.










Men sjovt at løbe i var det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar