The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

lørdag den 21. december 2013

Tiden går klokken slår

Tja, så blev Nynne (nyeste skud på stammen) 3 uger gammel, øjnene skifter farve og hun bliver mere vågen for hver dag der går! 
Løbemæssigt går det så som så. Jeg får løbet når jeg kan og gider, og jeg har besluttet at det er fint nok her resten af året. Primært løber jeg trail (surprise) og alle mine lange ture forgår med skive trailrunners og der løbes primært med pandelamperne på! 
Vi løb 15 super fede kilometer i torsdags og idag løb jeg 8 km. Alle i terrænet :)



Nyt lækker spor, som vi fandt torsdag aften. Smukt!

Jeg fik i går tilmeldt mig Fussigø Trail 30 km i går, et løb som forgår om en uge. Det skal nok blive godt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar