The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

søndag den 15. december 2013

Morgen trail

Jeg hader morgener! - Normalt i hvert fald. Denne morgen var noget særligt fordi den stod i trailløbens tegn!
Jeg stod op 6.15, hvilket er klart tidligere end jeg er vant til! - og klokken 7 stod vi 9 (!) mand klar ved Flyndersø. Skive Trailrunners skulle på tur!

Fra start, og stort set hele vejen regnede det, både det man kalder støvregn, men også mere almindeligt regn, hurtigt kom vi dog ind i skoven, så det var ikke et problem! Stierne var dog meget våde, og jeg måtte da også lige ned og smage på det, da jeg overså en rod i mudret! Jeg landede dog blødt! :)




Vi fik løbet små 20 i alt, og som det forhåbentlig fremgår af videoen, så havde vi det sjovt og det var en virkelig fed tur! - Helt klart den tidlige morgen vækning værd!

1 kommentar:

  1. Der er da ellers intet så dejligt som en morgenløbetur (omend kl. 7 er liiidt sent) ... og så trail! Det er en ren win-win i mine øjne :)

    SvarSlet