The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

søndag den 5. maj 2013

Yeah!

Jow jow, det kører squ!
7 km. fredag, 15 km. lørdag og i dag (søndag) 10 km. Ingen problemer med knæet eller i anklen. Jow jow, det går frem ad! Eneste anke: en smule ømme lår! - Men helt ærligt; hvor er det dejligt at mærke det igen! - Dog er det ikke sikkert at jeg synes det er SÅ fantastisk fredag/lørdag/søndag morgen, efter kalkmine marathon.


Fin morgen tur, lidt køligt de første 4-5 kilometer, indtil varmen fik fat.



Selvom området blev klippet godt ned for nogle år siden, er det stadig et fedt område. - Masser af fugleliv (af den fredlige slags).

Dagens stald tips:
Jeg har bestilt et par sportsmagnet, som kan bruges til at holde startnummeret på plads ved motionsløb. I øjeblikket kan man spare 10 kr. Så et sæt magneter nu "kun" koster 75 kr. inkl. porto.
http://www.sportsmagneter.dk/
Jeg vil vende tilbage med min dom over dem, når jeg har testet dem. Håber på at de når frem før min tur i minen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar