The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

mandag den 13. maj 2013

Tilbage på stierne

Jeg har haft det overraskende godt i benene efter i torsdags. Kun små ømheder i lårene har gjort det lidt 'underholdende'. Ellers ikke andre problemer.

I går gik jeg 18 huller på golfbanen og i dag skulle jeg for første gang siden marathonet ud og løbe.
Det blev til 10 km, hvoraf ca halvdelen var trail/ på stier.
Jeg løb hele turen med rygsæk, da jeg skulle hente en pakke i byen. Salmon rygsækken var ikke en udfordring. Dog er folk i Skive ikke vant til at se folk løbe med rygsæk, med mindre det er efter bussen, så turen gav nogle lidt underlige blikke. Men hey, I dont care!

Benene var efter de første par kilometer godt trætte, men det var nu ikke noget der betød at jeg ikke kunne fortsætte i et godt stykke tid endnu, men altså det blev til 10 km i alt! Nice

Sådan skal en skovsti se ud!
Ud i det fri
Det er, som I nok ved, faldet en del regn de sidste par dage, så nogle steder var stierne en del oversvømmet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar