The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

fredag den 17. maj 2013

Det var s*t*ns!!

Efter gårsdagens fede tur, stod den i dag på en lidt kortere trailtur. Men hvor blev jeg dog skuffet da jeg kom ud til stierne bag kasernen! De er i gang med at ligge stenmel på de markerede ruter!! 
1. Det ligner lort!
2. Der var nogle pisse fede spor der ofte var udfordrende!
3. Det er kedeligt og ligner alle andre stier! Øv

Nå, her er jeg på vej der ud, flot og varm dag ellers!

På vej ind i skove, har endnu ikke opdaget katastrofen! Jeg måtte flere gange i dag søge nye veje for at slippe for den grimme stenmelssti!

 Fejlskud, men man ser da lidt af stien:

I rest ny case: (bræk)

Nå, jeg havde også et nyt stykke gear med mig i dag: Salomon softflask. Den vejer ikke meget og er hurtig og nem at drikke af. 
Jeg fik den med da jeg bestilte den nye løbefilm "Ultra" hos exploringthelimits. Udemærket film i grunden.
Jeg prøvede at have flaske i mit Salomon bælte (XR energy), men det fungerede ikke helt perfekt. Den kunne dog bruges til nød brug.
Flasken kan indholde hvad der svarer til et alm. glas vand. Nødvendigt have med i dag (ca. 20 grader).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar