The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

mandag den 29. april 2013

Kom forår, kom skadesfri!

Kom så med noget varm og kom så en skades fri sommer!!

Foråret er på vej, og mit knæ driller stadig lidt.. 50 %, tja det er vel halvvejs!

Kunne løbe 5 km i dag uden større problemer og jeg har styrketrænet ca. er kvarter i dag. OG en god times tid i haven i dag.. Ja jeg har haft en fridag! ;)



2 kommentarer:

  1. Hej Dennis
    Vil du ikke skrive lidt om hvad du gør for at "holde farten", intervaller eller styrketræning? Lange ture? Ingenting?
    God bedring med knæet og jeg håber vi alle får en god, lang sommer uden ondt nogensteder :)
    /Annie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Annie, jeg vil godt vende tilbage om et par dage med en ordenligt svar på dette: Men kort sagt: jeg gør ikke meget i det ;)

      Slet