The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

fredag den 26. april 2013

Stille og rolig frem ad

Beklager at jeg ikke har skrevet meget her på det sidste, men ud over at jeg holder en mindre løbepause pga knæet, så er der faktisk heller ikke sket så meget, løbsmæssigt.
På det personlige plan har der til gengæld været rigtig meget at tænke på. En besked der har sendte mig ned i et stort dybt sort hul de sidste to uger, noget jeg dog føler at jeg har fået noglelunde styr på nu! Føler mig i hvert fald oven på igen.
Det er ikke fordi der som sådan er sket noget forfærdeligt, bare noget der vender op og ned på min fremtid. Og som en trygheds elskende fyr, er det virkelig en stor ting!

Jeg skal nok fortælle jer alt om det, når tiden er inde.. Sikke en cliff hanger! ;)

Ind til videre i denne uge har træningen bestået af: afslapningen og to løbetur på hhv. 6 og 4 km - uden smerter! I morgen sætter jeg afsted til endnu en tur, regner med en mellem lang tur (10-15 km).


1 kommentar: