The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

onsdag den 3. april 2013

Nyt legetøj

Så ankom de endelige (grrrr til påskeferien).. Min nye trailsko: Salomon S LAB 4!


Det skulle, i følge mange internet tests mm., være noget af det ypperste inden for trailløb. - Immervæk også en sko til temmelig mange penge!! En sko der også har været på min ønskeseddel længe! - Så da jeg fandt et godt tilbud, så slog jeg til!!

I dag havde jeg så den første løbetur i skoen og ind til videre er tommeltotten hverken op eller ned ad. Deres "smarte" snøresystem kræver lidt tilvænning til mine fødder og jeg synes enten at de sad for stramt til eller alt for løs. Jeg er vant til at løbe med lidt speciel snøring der gør at hælen er ekstra godt strammet op. Og det er altså lidt svært, når man "bare" skal trække i en snor i S LAB'en og ikke har mulighed for at lave nogle speicelle "tricks" med snørende.
Men øvelse gør vel mester??? I hvert fald fik jeg luntet 5 kilometer. :)
Læs og se mere om forskellige snøremetoder her: http://vorespuls.dk/bind-loebesko



Ingen kommentarer:

Send en kommentar