The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

onsdag den 10. april 2013

Tunge ben

Puuuha 4 dage i sengen, igen igen igen! Sygdom!!!!
Men jeg er ved at være over det, men panikken er ved at brede sig: jeg har ikke haft en eneste tur på over 20 km endnu og der er kun 1 måned tilbage til marathonet!
Jeg ved udemærket godt at det formentlig bliver den dårligste marathon tid til dato, men nu frygter jeg efterhånden mere om jeg overhovedet kan gennemføre!

I dag fik jeg løbet 9 sindssyge hårde kilometer med monster tunge ben!
I morgen står den på en fodbold kamp og planen er at der i weekenden skal løbes en del kilometer!

Grrrrrrrrr til sygdom!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar