The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

lørdag den 13. april 2013

Ikke tid til sygdomme!!

Hvad er det mit helbred ikke forstår, jeg har ikke tid til at ligge stille i sengen og fejle noget.. Der er under 4 uger til marathonet!!
Men i går fik jeg at vide, at jeg har for meget væske på ørene og bihulebetændelse, hvilket har været årsagen til at jeg har haft konstant hovedpine i en uge!
Men anyways, jeg er på pencilin igen (for 4 gang siden december!). Med det håb om at det hele hurtigt går væk!

Torsdag fik jeg trillet lidt bold og 'slap' fra kampen med en lettere hævet ankel, hvilket gjorde jeg valgte at holde en løbepause i går.
I dag der i mod stod den på en middel lang tur, mest for lige at se hvordan anklen ville reagere på turen. Det gik fint og fik løbet 10 km. På ca. 58 minutter, jeg regner med at det bliver mit marathon tempo i kalkminen og regner med en tid omkring de 4.20!
I morgen er planen at runde de 20 km, og så se hvordan det går der fra!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar