The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

tirsdag den 19. juni 2012

Ti tirsdag

10 km. Lige efter arbejde, noget gur! ;-)
Går og overvejer at sætte trænings-mængden op, mere om det længer nede .. og ikke mindst hvorfor!


Smuk dag i dag

Karup å, Skive å. Super sted, som I nok kan se.


Nu til hvorfor jeg vil løbe længere i min træning.

Selvom jeg ofte har svært ved at følge mine mål (40-42 km. ugentligt), så har jeg alligevel lavet en aftale med min selv om, at jeg vil øge min træning over de næste par uger.

Hvorfor? - Fordi jeg gerne vil deltage i Hjerl Hede's dobbelt marathon ELLER 12/24 timersløb i Viborg til August. Min grundform er fantastisk god, det er da slet ikke nogen tvivl om. - Jeg føler jeg kunne løbe- og gennemføre, et marathon hvor som helst og når som helst. - og når mit overskud er til det, ja så er det vil bare med at komme af sted.
Jeg vil vente lidt med tilmeldingen, nu vil jeg først og fremmest løbe, løbe og løbe. - og så ta' den der fra!

Umiddelbart tænker jeg ca. 50-80 km. i ugen, vil være fint. - og så vil jeg især træne på "trætte ben". Dvs. lørdag 25 km. Søndag 25 km. (eller ligende), altså prøver at løbe hvor energi niveauet er lavt fra start af.

Eneste "minus" er, ej, ok, eneste plus ;) er at min kone har termin om 9 dage, så selvom jeg har barsel fra på fredag og 6 uger frem, så kommer mit løberi altså lige i anden række. Men håber dog alligevel at finde tid til det (mon ikke det kan lade sig gøre!).

Sidst min ikke mindst skal jeg (fandme) snart til at styrketræne! - Min evige svaghed: Jeg gider ikke! - Men det skal jeg hvis jeg skal løbe et løb på 84 + km!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar