The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

lørdag den 9. juni 2012

Bronze

Det blev til bronze i skoven, selvom jeg var hurtigst i dag.

Jeg havde på forhånd sagt at 4 omgange (ca. 17.2 km.) ville være godkendt.
Selve ruten var oppe i skoven, og var 4,3 km lang, nærmest uden flade stykker. Pga. Min alder skulle ruten gennemføres på under 22 min for ikke at ramme tidsgrænsen!

Fra starten lagde jeg mig i front, og jeg blev alene der oppe på alle omgange(zzzz).
Men stort set alt gik galt i dag.
Først fik jeg vurderet forkert i morges, da jeg skulle vælge sko. Jeg tog nogle for tunge sko, og i bagklogskabens klare lys; skulle jeg nok have valgt de hurtige sko.
Under løbet gik det hurtigt op for mig at mine CEP tights IKKE sad ordenlig, og det resulteret i et gigantisk slid sår allerede efter 2 omgange (av).

Men jeg fik selvfølgelig gennemført de 4 omgange og havde faktisk sparet 6 min op, så muligheden for 7 omgange var helt sikkert til stede, hvis det ikke lige var for de skide irriterende tights. Så jeg valgte at stoppe, og dog...

Jeg løb faktisk to omgange senere, først trak jeg en rundt på hans sidste omgang og til sidst kom min far også og ville prøve ruten (hvilket forklare mit lidt langsomme snit).

I alt fik jeg løbet lige over 25 km på lige over 2 timer. Godkendt træningspas ;) og en bronze medalje.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar