The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

søndag den 3. juni 2012

Festivalen er slut

.. Og jeg har lidt der skal indhentes!
Så i dag står den på 11 km. Og det er bare perfekt i forhold til at min krop er jævnt smadret ovenpå 4 dage med pomfritter,burgere og alkohol hver dag! Smager godt, men det er gift for kroppen!

Imorgen truer en arbejdsdag, hvor jeg regner med at klemme en lille tur ind. Tirsdag har jeg fri hele dagen hvor der gerne skulle komme et lidt længere træningspas ind.
Næste weekend har jeg godt nok skrevet at jeg overvejer xrun på mors, men jeg synes ikke at lysten er til det. Så jeg tror jeg napper et lokal løb: "skovtrolde løbet", hvor man selv bestemmer distancen. Ruten er lige over 4,3 km. den rute skal så gennemføres inden for en tidsgrænse, hvor der kan spares tid op. Men ruten er meget kuperet og med min tidsgrænse, bliver det et meget hårdt løb. Men regner med 4 omgange, hvilket giver en bronzemedalje. 7 giver sølv og 10 giver guld.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar