The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

lørdag den 16. juni 2012

Den dårlige uge, der blev lidt bedre

Af total mangel på selvdisciplin har jeg desværre ikke fået trænet i 3 dage! Selvom tiden har været til det, kunne jeg ikke lette min røv og komme af sted. Og så ender det jo med at man står her, lørdag med 1,5 dag tilbage af uge og mangler 32 km.
Hvad gør man så??? Jo man KOMMER AFSTED!!!
Jeg kom af sted i dag og det blev til lige over et halvmarathon, fandt en lille ny skov (se billedet) med et fedt spor, som jeg helt sikker skal besøge igen. (kunne egentlig have været meget sjovt at have set mit ansigtsudtryk for min mund gik fra øre til øre .. Super sjovt!). Desværre ligger den lille skov bare 9 km væk fra hvor jeg bor og er vel kun ca. 400 meter lang, men de små glæder skal der også være plads til, ik?


Den lille nye skov.

Resen kirkegård, svær at se på billedet, men fjorden er lige mellem træerne.

Udsigt over Skive midtby.

Fandt faktisk lige ud af at jeg har rundet de 1000 (løbe) km. i år her i mandags. Så jeg er godt på vej til at ramme mit mål på 2000 km. i år!

I Morgen venter der minimum 10,5 for det er hvad jeg mangler i denne uge, for at have løbet 42, som der er målet :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar