The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

tirsdag den 26. juni 2012

Når man nu ikke kan løbe

Så kan man da cykle!
Lige nu holder jeg godt nok lige en pause, da styret lige har givet mig en mavepuster pga en lidt høj bro-kant! Av
Min tå er i bedring, men er stadig pakket ind pga. der igår aftes stadig var blødninger.
Håber at kunne løbe en kort tur senere..


Styret der smagte på min mave! Av. Heldigvis kunne jeg sunde mig ved Skive å (Karup å).

Nå nu er det blevet senere. Ja faktisk endte det med at jeg løb 4 km. lige efter jeg kom hjem fra cykelturen. Jeg kunne mærke tåen lidt, men løb langsomt og tog hensyn. (Puls gennemsnit på 127 (53 %). - Så det gik langsomt! - Men skønt at komme igang igen.
Nu får tåen fred for i dag og så håber jeg, at jeg kan løbe lidt længere i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar