The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

tirsdag den 12. juni 2012

1 på hjul og 2 på ben!

Søndagen efter skovtroldeløbet, cyklede jeg en tur, mest af alt for at hente løbemagasinet, der på næstsidste siden havde omtalt min blog. - Fino fino, så må vi se om det kan ses på antal læsere i nærmeste fremtid :) (((((Tak for tippet kære læser, du ved hvem du er :)))))) Men også for at få løsnet nogle MEGET ømme stænger (faktisk kan jeg stadig mærke dem i dag (tirsdag)).
Det blev til lige over 15 km. med masser af bakker og enorme mængder mudder i skoven! - Nogle gange så galt at jeg skulle af cyklen for at komme op!
Men super tur på cyklen, det havde jeg squ savnet!

Mandag skulle jeg ned i klubben og tage tid til et timeløb/sponsor løb - Men fik også lige klemt en hurtig 4'er ind :)

I dag (tirsdag), fik jeg lige efter arbejde, slået græs og derefter løb jeg 6 km. - Igen en relativ hurtig en af slagsen!

I morgen truer en lang arbejdesdag, fra morgen til aften og en endnu længere en på torsdag. Men håber jeg får klemt en eller to korte ture ind alligevel! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar