The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

tirsdag den 28. januar 2014

Sne sne sne

Så blev det også til et lag hvidt pulver over Skive. Ikke så meget, men et ca. 4-6 cm. Det er dog nok til at man, især på vejene, skal passe meget på. Men terrænet er stadig super fedt.

Fik løbet 8 km. i dag, muligvis løber jeg også en kortere tur senere på ugen, men kun en kort en, da det jo er på søndag at den 2/2 marathon skal løbes.

I sidste uge startede jeg i aftenarbejder med psykisk handicappede, primært mennesker med autisme, noget som jeg lige skal vende min hjerne og krop til. Det er faktisk hårdt at lave ingenting i dagstimerne ;) Det skal jeg de næste 3 måneder, hvor jeg bagefter igen skal tilbage på skolen for at afslutte nogle eksamener. :/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar