The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

mandag den 27. januar 2014

Hærværk!

En utrolig kedelig tendens er nu kommet til Skive: Hærværk på vores stier!
Jeg fik i går en rigtig trist besked over facebook, hvor der advares mod snubletråde og sømbrætte på nogle løbestier tæt på mig. I skoven færdes der ikke kun løbere, men også cyklister og heste (Sulkyer).


Det er simpelthen forrykt og jeg tog selvfølgelig der ud med det samme, for se om jeg evt. kunne finde noget af det. Heldigvis fandt jeg ikke noget, eller tegn på noget. Men hold da op en LORTE tendens der er kommet til vores skove!
Jeg håber det er en sindsforvirret person, og ikke en person der kun vil have skoven for sig selv. ØV

Jeg fik på min tur på 12 km. også skudt lidt video, hvor jeg fik testet nogle forskellige vinkler ..






















Ingen kommentarer:

Send en kommentar