The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

søndag den 12. januar 2014

Trail Trail og Trail..

Endnu en omgang trail og endnu en hård tur med mudder og bakker hist og pist blev det til i dag. I alt fik vi løbet 17,5 km. i Sjørup Plantage, der, for mig, var et nyt område.
Vi fulgte primært et MTB spor, eller dvs. der hvor vi kunne! For der var virkelig mange væltede træer der ude. Nogle steder var stierne bare helt dækket med træer og vi søgte alternative ruter. Men ofte, især med sydsiden kunne vi fint følge sporene. MTB sporet havde sådan set "det hele": små bakker, store bakker, brede spor, smalle spor, mudder og tørrer stier.



Herlig tur, og i alt 44 km. i denne uge, fordelt på 3 ture. Jeg ville dog gerne have haft at jeg kunne have løbet en tur mere enten torsdag eller fredag, og selvom mit program ikke just har været helt booket op, fik jeg desværre ikke gjort! Men kilometermæssigt er jeg nu alligevel godt tilfreds.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar