The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

lørdag den 23. februar 2013

Vild dag!

Ja, jer der er på endomondo har nok lagt mærke til det: jeg har købt mig en racercykel!
Men ikke nok med det så har jeg squ også købt mig en våddragt!
Vådendragten er en Orca S3 og uha hvor det er underligt at være i sådan en! - Billederne af mig i den, vil jeg skåne jer for, men I får lige en af dragten!


Voila!

Nå, men dagen startede "tidligt", med en "lang" tur på 10,3 km. Turen forgik på langs fjorden og hen ad træbroen, som jeg ikke har besøgt i lang tid efterhånden nu. Dejligt, men koldt gensyn!
 


Efter træbroen og fiskerhytterne var det tid til en tur i skoven. Jeg tænkte især meget på at jeg for et år siden løb Thy Trail Marathon (½) og det netop er/var i dag de hårde hunde var afsted igen. Så lidt missundelig travede jeg ind i skoven, men det første syn var bare is - is over alt!! Så det blev til stille gang op til toppen af bakken.


Et billed af Krabbesholm, en gammel herregård nu højskole. Krabbesholm har historie helt tilbage fra middelalderen. - Intresseret? Læs mere i linket.
 
BAM! - Det første syn: IS!

Men på toppen blev det bedre, der kunne man løbe mere frit og det blev til nogle fine kilometer i skoven, inden turen igen gik over træbroen og hjem!

Nå, nu til cyklen. Forleden på guloggratis, fandt jeg en ældre, men fin racercykel med tristyr på. Størrelsen passede og cyklen var kun ca. 50 km. væk.
Med til cyklen fulgte også en hjemmetræner, en tacx! Jeg har desværre ikke noget billed af den endnu, da det er mørkt nu. - Men skal nok lige skyde et billed af den snart!

Jeg har lige været ude og trille en lille tur inden aftensmad, og den kører fint. Gearne er kører som smurt.
Dog kommer der nok til at gå lidt tid før jeg får den brugt pga. vejret. Men nu er den da købt!!
 
Faktisk mangler jeg ikke rigtig noget udstyr, der gør at jeg ikke kan finde en tri løb til sommer..!
Skræmmende!! - og spændende!

Ja, det var min vilde dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar