The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

lørdag den 2. februar 2013

Op og ned

Ja, det går lidt op og ned fortiden. Både på stierne og med helbredet.

Sidste uge kom jeg jo på penicilin pga hals og lungebetændelse og det gik heldigvis hurtigt over (er dog stadig på penicilin lidt endnu). Men i denne uge har jeg været kraftig forkølet og har været tung i hovedet som kun en forkølelse kan gøre en.

Knæet driller stadig en del, på dagens 5 km. synes jeg godt nok at det været træls, og det klart ud over den gode stemning jeg havde håbet på.

Til alle dårligdomme der ude: bliv væk jeg gider jer ikke mere!

Lidt billeder fra dagens ellers flotte tur følger. Løbet lige omkring sol nedgang.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar