The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

torsdag den 21. februar 2013

Stadig gode nyheder

Knæsmerter er nu efterhånden et overstået kapitel. Det er stadig svært at få muskler og led til at makke helt ret, men jeg ser det nærmere som et opstarts problem. Jeg har jo trodsalt lagt, næsten, helt stille i små 4 måneder!

Efterhånden som turene går, kan jeg nu, meget forsigtig, ligge en lille plan for året:

Foråret generelt: Diverse fodboldkampe og lidt træning. (det skal IKKE overtage noget, kun supplere). Ellers "bare" løb, svømning og cykling.

Maj: Marathon i kalkminen (den skal bare gennemføres, bliver nok noget med en masse gang).

Sommer: Finde et mini Tri løb OG/eller noget åbenvandsvømning, evt. bare for mig selv, hvis det ikke passer ind.

Efteråret: Løbe lidt flere løb/konkurrencer, ikke for farten (lige PT), men mere for at vende tilbage til top formen, så jeg er klar til 2014!

Det er selvfølgelig en lidt sparsom plan, men den vil helt sikkert blive udvidet i løbet af foråret/sommeren! - Hvis træning selvfølgelig stadig går godt!

Ang. Tri stævnet som jeg nævnte længere oppe:
Jeg har købt en våddragt, som jeg regner med dumper ind med posten indenfor de næste par dage. - og jeg har meget kig på diverse cykler.
Så jeg føler faktisk at jeg, udover træningsmæssigt selvfølgelig, er ved at være UDSTYRS klar til noget Tri. - og på sigt selvfølgelig en Ironman!
En skræmmende tanke, men utrolig dragende tanke også: Ironman!

Men lige nu, handler det om træning, træning, træning!

HUSK at følge mig på Endomondo.com, for at se min træning.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar