The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

tirsdag den 26. februar 2013

Lort og mælk!

Ja, undskyld sproget, men de to ord forklarer nu alligevel meget godt de sidste to dages løb..

I går, for at starte med det mere pikante, havde jeg et rigtig lorte løb. Bogstavelig talt! - Løb ca. 1 times tid efter at aftensmaden var indtaget. Jeg var lidt tung i maven, da jeg startede og efter ca.3-4 km. skulle jeg så meget på toilet, at jeg måtte gå i gåsegang ned til klubben, en tur på ca. 1 km. Før dette havde jeg haft ondt i maven og måtte flere gange stoppe op og håbe på at det gik over. Men det gjorde det først, efter en befriende omgang på toiletet. Derefter var jeg så sur, at jeg løb direkte hjem! Nå, nok snak om det, det var noget lort, og sådan var det.
Fik løbet 7 km!

I dag, skulle jeg løbe en kort tur, for at indhente det, som jeg "tabte" i går. Og tilfældigvis manglede vi også mælk, så rygsækken kom på og derefter en kort tur i Rema 1000 (hvor de i øvrigt havde billig øko mælk!).
I alt blev det til 5 km. Benene OG maven var i fin form!


Træningen går op og ned, men knæet og benene har det fint!

2 kommentarer:

  1. ak ja - du bad jo næsten selv om det : Løb, 1 time efter aftensmad, skal gå galt - en af de absolutte første regler i løbehåndbogen ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. "ris til egen røv" kalder jeg det ;)Men med en travl hverdag bliver man nød til at gøre noget ekstremt sommetider :)

      Slet