The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

fredag den 15. februar 2013

Nye tider..


En ting er at være skadet i knæet. Men det mentale har nok været det hårdeste for mig. Bare tanken om ikke at kunne løbe har været rigtig hårde for mig. Selvfølgelig prøver man at vende det til noget positivt: Mere tid sammen med ungerne, konen ect. ect.. Men man kunne squ ikke køre en lille tur uden at se løbere over alt og fuck man bliver squ deprimeret over at se dem løbe! Flere af dem har også fået nogle besværgelser fra mig af dem (altså kun tanker fra mig af) over at de kan når jeg nu ikke kunne.. :)

Men wow, energien, lysten og evnen er squ kommet tilbage nu. Hurra for Reband indlægs såler!!!

Nu kan jeg løbe nogenlunde frit og hvis jeg skulle sætte procenttal på det, vil jeg nok mene at jeg er 90 % kurreret. At min form nok ligger på 40-50 %, tja det er så en anden sag. Der er lang vej endnu.

Efter som jeg nok ikke rammer topformen i år, i hvert fald ikke mens alle de sjove løb er (dvs. inden oktober), så har jeg taget en beslutning om at trille noget fodbold ved siden at løberiet her i foråret. Om ikke andet, så for at lave nogle alternative træningspas. Og for sjov skyld vil jeg under nogle kampe/træninger løbe med min garmin i shorts'en, bare lige for at se hvor langt man kommer under sådan en kamp. :) Man er vel stadig løber og tosset med statistiker!! :D

Dagen i dag, er et vendepunktet for min knæskade. I dag har jeg for første gang i næsten 4 måneder løbet et to cifret antal kilometer: 10 km!! - Det holdte da lidt hårdt, men, de nu forhenværende, knæsmerter blev væk! - IGEN!

Jeg har nu løbet 29 km. bare i denne uge alene!
Sangen nedenfor siger vist det hele...

 



En udsigt jeg ikke har set meget længe.. Nu med sne!



Og en ny bro er tittet frem..



Flot årstid.. Bare ikke for en løber.. Meget glat flere steder i dag!



Igen flot..



Junior og jeg nyder en kage på kælkebakken :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar