The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

søndag den 15. april 2012

Weekendens motion


Lidt nyt igen..

Fik denne sang på hjernen i dag, og synes egentlig at den passede meget godt på min løbehumør og vejret!


Dagens tur, havde jeg bestemt på forhånd, skulle være en stille og rolig tur på ca. 15 km.
Jeg startede med at løbe ud i det militære øvelsesterræn og løb derefter bare der ud af. Fandt nogle nye skovstier og prøvede dem, og fandt faktisk nogle helt fantastiske steder. Bare fedt at være "i et" med naturen, ingen biler, ingen mennesker.. bare total i orden løb!!
Fik også en kort tur langs Skive Å, hvor en rovfugl "passede på mig".. Argh! - Nu er det vidst ved at være sæson for de skiderikker igen! - Se evt. et indlæg jeg lavede sidste juni. Så vil I vide hvorfor jeg HADER de kræ!
Sluttede af med lidt asfalt fræsen hvor tempoet kom lidt op. Men ellers en stille og rolig tur med et snit på 5.06 min/km.

Tog lidt billeder på dagens tur (se lige himlen!!):

Hede til venstre og skov til højre.. Luksus :) Jeg valgte venstre i dag.
Mit nye ynglings løbested? - Ca. 5 km. hjemmefra, perfekt! :)

På vej ned mod Åen og klar til at løbe hjemad. Netop passeret en time.
Åen til højre og jeg skal under broen! :)
Dato Distance Uge og kommentar

9 m


10,566

15Jeg har egentlig allerede beskrevet turen tidligere på ugen.
Men efter nogle hårde start km. løsnede benene godt op.



10 t


11 o


5,19

Back. Ingen smerter.

12 t


3,04

Cyklede en tur ud i mili området og løb 3 km. ren trailløb der ude. Fed tur, dog havde jeg lige spist aftensmad, så sidestik var desværre en del af det.
Men fik også cyklet ca. 10 km.

13 f


6,04

Super løbetur efter arbejde. Skulle bare holde benene kørende, for bagefter at tage en lidt længere tur i weekenden.
Fik min mountainbike tilbage fra mekanikeren, så var ude og køre lidt på den efter min løbetur. I alt 6 km. cykling, og den "spinner" nu :)

14 l

Tattoo og hviledag!

15 s


16,25

Dagens tur, som er beskrevet længere oppe :)


I alt 41 km. - Fin "rebound" uge, ovenpå årets første marathon. :)




2 kommentarer:

  1. Kender du tricket med at sy noget der ligner øjne på sin kasket eller en løbehue for at undgå rovfugleangreb?
    Fuglene tør angiveligt kun angribe bagfra og holder sig væk hvis de kan se at man kigger på dem. Også selvom øjnene bare er noget man har syet på :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep, har godt nok hørt det. Og har overvejet det ;) jeg blev dog ikke angrebet i dag, kun overvåget ;) men tilbragt en del tid med at løbe baglæns.. Hvilket i øvrigt skulle være en glimrende træningsform ;)

      Slet