The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

søndag den 29. april 2012

8 km recovery..

Ovenpå gårsdagens personlige triumf, havde benene det heldigvis nogenlunde. - og da jeg i følge min plan manglede lige over 12 km., hvis jeg skulle nå mit april-mål på 200 km. Så var det bare af sted.
Og det gik fint, fik lusket mig igennem 8 km. i et stille og rolig tempo (lige over 5 min/km) og fik både løbet på asfalt og i mudder: "Skjønne sager" ;)

I morgen venter 4 km. - fordi jeg skal! Og derefter venter en kort arbejdesuge (fri fredag), så regner med at der skal logges nogle MTB kilometer i løbet af ugen! - Og så selvfølgelig noget løb! :) - Minimum 40!

18 dage til Kalkmine marathon! - Glæder mig helt vildt!

Og tilsidst en lille personlig hilsen til Peter Tanev: "hvor fanden bliver det gode vejr af"???????!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar