The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

onsdag den 11. april 2012

Jeg lever.. stadig! :)

Ja, intet nyt er sommetider godt nyt!

Jeg har haft det rigtig fint siden fredagens Brutal Marathon! - Jeg har fået løbet 3 ture og i alt har jeg løbet lige i underkanten af 21 km.

Første tur var i søndags på 4 km. med Noah i joggeren, det var meget hårdt at komme i gang, især pga. joggeren. Men vi stoppede ved en legeplads, så jeg kunne strække ud og han kunne lege! Men havde det kanon de sidste 1,5 km. så det var alligevel en "OP-tur" :)

Anden tur var i mandags, altså dagenefter. Denne gang på en noget længere tur på små 11 km. Jeg kunne mærke at jeg stadig var ramt, så jeg blev nød til at sætte farten lidt ned de første 6 km. Men derefter gik det fint! - og smerterne gik gradvist væk i løbet af mandagen, så det var bare perfekt!

Og tredje tur var i dag, en kort, men relativ hurtig, tur på 5,2 på lige under 25 min. Helt uden problemer!

Ellers kan jeg berette at jeg er startet på arbejde igen, efter min dejlig lange påskeferie. Så det er bare.. tja.. arbejde :)
                                                                                                

Dean Karnazes, en amerikansk ultraløber, der blandt andet har skrevet flere bøger om løb, har givet et kort interview til Time i USA. Egentlig altid sjovt og spændende at høre de sande legender fra løbeverden udtale sig til "knap så løbe interesseret" mennesker.
Læs det her: http://entertainment.time.com/2012/04/11/ultramarathoner-dean-karnazes-cant-stop-to-talk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar