The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

søndag den 22. april 2012

Hævn!

Over mig selv... Jeg fik taget mig sammen!! :)

Igår fik jeg løbet en god lang tur på 24 km. Udover et lille slidsår bagerst på venstre hæl, så gik turen fint. Jeg hyggede mig i hvert fald fint i de 2 timer det tog!

I dag stod det på fodbold-kiggen og et besøg på en økologisk bondegård ;-) så ingen løb i dag. Og lige til sidst: Tillykke til Jesper Faurschou, der skal en tur til OL til sommer!


Det bliver grønnere og grønnere...


Skive Å, lige før jeg krydser den!

Udsigt fra Skive Å

Dagens sidste, efter ca. 20 km.. En tur i skoven! Lidt ubehagelige lyde fra den lokale skydebane, fik mig dog alligevel til at søge hurtigt ud af skoven :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar