The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

søndag den 10. november 2013

Wet wet wet

Nej, ikke det halv fesne band fra 90'erne, men det vand der har haglet ned over Skive de sidste par dage!
Lørdagens tur blev i hvert fald en meget våd en af slagsen, men trods det at der var regn alle 13 km, blev det alligevel en fin træningsdag.
Ugen bød på i alt 41 km fordelt på 3 tur, og jeg er egentlig fint tilfreds, da jeg godt kan mærke på mig selv at jeg mangler et mål med min træning for tiden. Jeg går lidt og overvejer hvad næste års 'helt store' mål skal være, eller om der overhovedet skal være nogle der er 'så store' igen.. Jeg satser på at løbe julsø ultra igen næste år, og så havde/har jeg nok et mål om at løbe 100 km, men jeg bliver hele tiden fristet af mange andre 'gode tilbud', f.eks. En 50 miler i Thy og en halv jernmand i Aalborg. De 3 løb ligger tæt på hinanden og ikke mindst tæt på eksamen, så spørgsmålet er også om det overhovedet er klogt at melde mig til noget??? Vi får at se, pt er jeg 'kun' tilmeldt 2 marathon i februar og så må vi se hvad fremtiden ellers bringer mig!

I


Ingen kommentarer:

Send en kommentar